assyakirah.blogspot.com

Mencari Yang Tersirat Di Sebalik Yang Tersurat

Cinta dan Erti Sebuah Perkahwinan

Perkara ini sangat penting untuk ditulis kerana di sekitar saya kelompok pemuda pemudi di ambang perkahwinan yang amat memerlukan bimbingan. Sebenarnya saya tidak pandai menulis tentang perkara ini dengan cara yang mengesankan, tetapi saya linkkan kepada anda satu pengalaman hidup yang amat menarik untuk dibaca oleh para generasi muda hari ini yang mencari-cari erti cinta dan sebuah perkahwinan. Pertama kali saya membaca artikel ini, air mata saya mengalir tanpa saya sedari dan hati saya sangat membenarkan pengalaman tersebut. Bacalah dari hati anda di : http://saifulislam.com/?p=75 . Juga sedikit peringatan bagi anda yang bercinta dengan 'kosmetik Islam' di : http://saifulislam.com/?p=691 . Semoga bermanfaat.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Cari

Demi Masa

Waktu Solat

Doa Nabi Daud a.s.

"Ya Allah, kurniakanlah aku cinta-Mu, cinta orang yang mencintai-Mu, dan amalan yang menyampaikanku kepada cinta-Mu. Ya Allah, jadikanlah cinta-Mu lebih aku cintai daripada diriku, keluargaku dan air yang sejuk."

Improving Your English

Match Up
Match each word in the left column with its synonym on the right. When finished, click Answer to see the results. Good luck!

 

Pengikut

Powered By Blogger