assyakirah.blogspot.com

Mencari Yang Tersirat Di Sebalik Yang Tersurat

Berwajah Baru...

Alhamdulillah, blog ini sudah bertukar 'baju'. Rasanya template kali ini lebih selesa pada pandangan mata saya, tetapi, tak tahulah pula pandangan orang lain bagaimana. Saya linkkan juga blog ilmiah lama saya yang sudah bertukar 'baju' di atas : http://alhafizah.blogspot.com.

Oh ye, paparan terbaik untuk blog ini ialah dengan menggunakan browser Mozilla Firefox. Setakat ini, paparan menggunakan Windows Explorer membuatkan sidebar sebelah kiri turun ke bawah. Selepas ini, bolehlah berikan komentar anda ye. Apapun, kepada para pengunjung blog ini, terima kasih atas sokongan anda selama ini. Tanpa anda, siapalah saya. Bersamalah kita memartabatkan Islam melalui wasilah teknologi yang ada.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Cari

Demi Masa

Waktu Solat

Doa Nabi Daud a.s.

"Ya Allah, kurniakanlah aku cinta-Mu, cinta orang yang mencintai-Mu, dan amalan yang menyampaikanku kepada cinta-Mu. Ya Allah, jadikanlah cinta-Mu lebih aku cintai daripada diriku, keluargaku dan air yang sejuk."

Improving Your English

Match Up
Match each word in the left column with its synonym on the right. When finished, click Answer to see the results. Good luck!

 

Pengikut

Powered By Blogger