assyakirah.blogspot.com

Mencari Yang Tersirat Di Sebalik Yang Tersurat

Kejayaan Hadiah Paling Bermakna Buat Insan Yang Berusaha

Awwalan, Alfu Mabruk buat Raden Qurratu'aini bt Muhammad Mun'im atas kecemerlangan dalam PMR yang lalu dengan memperoleh 9A yang dicitakan! Nampaknya anak saudara sulung perempuan saya ni telah mencipta sejarahnya tersendiri. Semoga tercapai cita-cita menjejakkan kaki ke bumi Timur Tengah ini sedikit masa lagi. Mudah-mudahan berjaya mencapai apa yang dicita-citakan di dunia dan di akhirat kelak.

Selepas ini, 3 orang anak saudara lelaki saya pula akan menyusul. Sepupu 3 sekawan ( lahir tahun yang sama ) , seperti abah/abi/bapa mereka juga 3 sekawan (berderet selang setahun). Untuk Raden Muhammad Mu'az bin Muhammad Mun'im, Raden Aiman bin Muhammad Anas dan Raden Muhammad Fawwaz bin Muhammad Farhan, didoakan mendapat yang terbaik dalam PMR akan datang. Selamat Maju Jaya buat semua.

Buat sahabat-sahabat di Mesir, Selamat Berimtihan. Moga kejayaan yang dicita menjadi suatu kenyataan. Berusahalah sehabis daya kerana Allah SWT berfirman bermaksud : "Sesungguhnya Allah tidak mengubah nasib sesuatu kaum sehingga mereka mengubah nasib mereka sendiri." Dayung sudah di tangan, lalu apa ditunggu lagi, berkayuhlah menuju destinasi pelabuhan impian. Jangan lupa, persiapkan bekalan secukupnya agar tidak terkapai-kapai dilanda ombak dan gelora di pertengahan jalan nanti! Bittaufiq wannajah!

0 ulasan:

Catat Ulasan

Cari

Demi Masa

Waktu Solat

Doa Nabi Daud a.s.

"Ya Allah, kurniakanlah aku cinta-Mu, cinta orang yang mencintai-Mu, dan amalan yang menyampaikanku kepada cinta-Mu. Ya Allah, jadikanlah cinta-Mu lebih aku cintai daripada diriku, keluargaku dan air yang sejuk."

Improving Your English

Match Up
Match each word in the left column with its synonym on the right. When finished, click Answer to see the results. Good luck!

 

Pengikut

Powered By Blogger